Rozwiązania wsparcia sprzedaży dla sieci handlowych i sklepów
Wspieramy sieci handlowe oraz sklepy detaliczne w działaniach mających na celu maksymalizację zysków, realizację celów zakupowych czy sprawne rozliczenie z partnerami biznesowymi, takimi jak dystrybutorzy i producenci.
Twój system dla udanych procesów biznesowych OSZCZĘDZAJ CZAS I ZARABIAJ WIĘCEJ!
Zarządzasz siecią handlową? Chcesz wejść na zupełnie inny poziom współpracy z dystrybutorami, producentami i sklepami należącymi do Twojej sieci? Planujesz realizować sprzedaż online? Rozwiązania dla Branży Retail by Asseco pomogą Ci to osiągnąć w niedługim czasie. Z pomocą naszych systemów centrala sieci handlowej może efektywnie rozliczyć zakontraktowaną współpracę oraz usprawnić zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną. Punkty zrzeszone pod jej szyldem są natomiast w stanie bez przeszkód realizować zakupy online od dostawców oraz rozwijać handel internetowy w oparciu o model Click & Collect, uzupełniając w ten sposób tradycyjną sprzedaż w sklepie.
W czym możemy Ci pomóc? Sprawdź
co usprawnić, żeby odnieść sukces w branży retail
Rozliczenia
Pomagamy zautomatyzować proces rozliczania współpracy sieci handlowej z producentami oraz dostawcami – w oparciu o Platformę Wymiany Danych.
Współpraca online
Wspieramy bezpośrednią współpracę oraz komunikację ze sklepami i producentami – za pomocą Portalu Dla Sklepów. Bez ograniczeń miejsca i czasu.
Sprzedaż Click & Collect
Umożliwiamy obsługę procesu sprzedażowego do konsumentów w modelu Click & Collect – za pomocą Platformy e-Commerce B2C.
Image Recognition
Automatyzujemy proces zbierania danych z półek. Pomagamy generować insighty i sugestie działań sprzedażowych.
Rozliczanie warunków współpracy wcale nie musi być problemem dla Twojej sieci. Posłuchaj, co mamy do powiedzenia!
Ekosystem rozwiązań wsparcia sprzedaży dla sieci handlowych oraz sklepów. Sprawdź, co możesz zyskać!
Connector by Asseco
Sprawne i bieżące rozliczanie rabatów retrospektywnych oraz innych benefitów
Umożliwiamy automatyzację procesu rozliczeń – stałych i akcyjnych, pomiędzy siecią handlową, dystrybutorami oraz producentami.
Korzystając z Connector by Asseco sieć detaliczna:
- może zautomatyzować przepływu danych i rozliczać się z partnerami handlowymi dużo szybciej, dokładniej oraz mniejszym nakładem pracy,
- otrzymuje stały dostęp każdego dnia do wyników oraz gotowych rozliczeń – zarówno na poziomie centrali, jak i poszczególnych sklepów, według ustalonych warunków handlowych,
- jest w stanie na bieżąco monitorować bieżące dane zakupowe na poziomie produktu i producenta,
- uzyskuje realny wpływ na wysokość przysługujących benefitów, dzięki możliwości reakcji na poroblemy jeszcze w czasie trwania cyklu rozliczeniowego.
Co wyróżnia Platformę Connector by Asseco?
Wygodny dostęp do aplikacji na takich urządzeniach jak telefon, tablet czy laptop.
Możliwość szybkiej rejestracji na platformie w celu rozpoczęcia pracy z rozwiązaniem.
Łatwa obsługa oraz dostosowana do potrzeb użytkowników atrakcyjna warstwa prezentacyjna.
Dostęp do wiedzy analitycznej dostosowanej do potrzeb sieci, sklepu i producenta.
Direct Portal by Asseco
Kanał bezpośredniej współpracy z producentami
Umożliwiamy digitalizację współpracy pomiędzy siecią handlową, punktami sprzedaży oraz producentami– w oparciu o rozwiązanie Direct Portal by Asseco.
Korzystając z Direct Portal by Asseco, punkty sprzedaży detalicznej (wchodzące wskład sieci handlowej):
- mogą szybko i bez ograniczeń kontaktować się z producentami i ich przedstawicielami (24/7),
- uzyskują stały dostęp do aktualnych informacji na temat oferty handlowej, warunków współpracy, promocji, historii zamówień, targetów, poziomu realizacji celów, bonusów, programów lojalnościowych, otoczenia punktów detalicznych itd.,
- są w stanie na bieżąco monitorować warunki kontraktów, weryfikować i akceptować zlecane przez producentów zadania, umawiać wizyty handlowe, zamawiać produkty, dokonywać zwrotów i reklamacji, realizować promocję towaru w celu budowania nowej marży, sprawniej rozliczać się z producentami.
Co wyróżnia Direct Portal by Asseco?
Wygodny dostęp do aplikacji na takich urządzeniach jak telefon, tablet czy laptop.
Możliwość szybkiej rejestracji na platformie w celu rozpoczęcia pracy z rozwiązaniem.
Łatwa obsługa oraz dostosowana do potrzeb użytkowników atrakcyjna warstwa prezentacyjna.
Dostęp do wiedzy analitycznej dostosowanej do potrzeb sieci, sklepu i producenta.
Connector B2C by Asseco
Szybkie i bezpieczne zakupy online w modelu Click & Collect w Twojej sieci
Oferujemy aplikację konsumencką Click & Collect, która umożliwia sieciom handlowym realizację sprzedaży internetowej do konsumentów – w oparciu o platformę klasy e-Commerce Connector B2C by Asseco.
Korzystając z Connector B2C by Asseco:
- sieci handlowe mogą uzupełnić sprzedaż tradycyjną (realizowaną w sklepach stacjonarnych) o kanał sprzedaży online (przez Internet),
- konsumenci uzyskują stały dostęp (24/7) do informacji handlowej sieci/sklepu, mogą dodawać produkty do wirtualnego koszyka oraz płacić online (lub np. kartą czy gotówką przy odbiorze). Gotowy towar odbierają w najbliższym sklepie, w dogodnym dla siebie momencie.
Wszystkie informacje na temat zamówienia i jego procedowania każda ze stron otrzymuje sposób uporządkowany i przyjazny.
Co wyróżnia Connector B2C by Asseco?
Możliwość szybkiego uruchomienia rozwiązania.
Brak konieczności angażowania dużego kapitału.
Brak konieczności przemodelowania sposobu działania.
Brak konieczności implementacji złożonych procesów logistycznych.
Image Recognition by Asseco
Nowa jakość w procesie pozyskiwania danych przez sieci handlowe
Rozwiązanie pozwala na zbieranie danych z półek w oparciu o wykorzystanie zdjęć, szybkie ich przetworzenie oraz automatyczne przełożenie pozyskanych informacji na wskaźniki KPI. Mogą one dotyczyć takich obszarów jak np. obecność, udziały, lokalizacja, liczba facingów, prawidłowość eksponowanego asortymentu, widoczność cen, obecność produktów obcych czy widoczność materiałów POS itp.
Korzystając z Image Recognition by Asseco:
- sieci handlowe mogą szybciej, rzetelniej i taniej pozyskiwać lepszej jakości obiektywne dane pochodzące z półki,
- automatycznie przetwarzać pozyskane informacje i przekładać je na wskaźniki KPI,
- generować insighty dotyczące sytuacji w sklepie oraz dostarczać rekomendacje działań przedstawicielom, sugerując co zmienić, co poprawić i co usprawnić.
Obejrzyj nagranie z webinarium Asseco Business Solutions oraz McCormick i poznaj "na żywo" możliwości rozwiązania Image Recognition. Sprawdź, jak inteligentnie upraszcza ono codzienną pracę i pomaga zwiększyć konkurencyjność.
Co wyróżnia Image Recognition by Asseco?
Wsparcie w procesie identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych ze sprzedażą.
Sugerowanie działań, jakie użytkownicy powinni wykonać, aby poprawić sytuację w sklepie.
Praca online i offline, nieżaleznie od jakości internetu czy dostępu do sieci internetowej.
Wspomaganie treningu sił sprzedaży za pomocą elementów gamifikacji. Łatwiejsza nauka i motywowanie do działania.
Działaj sprawnie, działaj ekonomicznie. Skorzystaj
z doświadczenia Asseco Business Solutions
Od ponad 20 lat wspieramy działania sprzedażowe oraz współpracę producentów i dystrybutorów z branży dóbr konsumpcyjnych. Każdego dnia dostarczamy kilkuset naszym klientom aktualne i gotowe do wykorzystania biznesowego informacje pochodzące od kilku tysięcy oddziałów dystrybucyjnych. Dotyczą one produktów, punktów sprzedaży, stanów magazynowych, odsprzedaży do sklepów, a także szeregu opartych o te dane wskaźników biznesowych.