Click & Collect
Oferujemy aplikację konsumencką Click & Collect, która pozwala sieciom handlowym na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej o kanał online w oparciu o platformę klasy e-Commerce B2C. Dzięki temu klienci sklepów mogą przeglądać aktualną ofertę sieci w internecie oraz realizować wirtualne zakupy wygodnie i bezpiecznie. Skompletowany towar może być odebrany przez klienta w wybranym punkcie sprzedaży lub dostarczony przesyłką kurierską na wskazany adres.
Szybkie i bezpieczne zakupy internetowe w Twojej sieci!
Connector B2C by Asseco (Click & Collect) to rozwiązanie klasy e-Commerce, które umożliwia realizację działań handlowych w kanale online. System jest przeznaczony dla różnej wielkości sieci handlowych - zarówno mniejszych, jak i takich, w skład których wchodzi nawet bardzo duża ilość punktów sprzedaży detalicznej.
Podstawowe procesy sprzedaży realizowane za pomocą Connector B2C
Przeglądanie oferty
Wybór rodzaju i ilości asortymentu
Dodanie produktu do koszyka
Logowanie
Finalizacja zamówienia
Realizacja płatności
Kompletacja
Informacja dla klienta
Wysyłka/odbiór osobisty
Przeglądanie oferty
Wybór rodzaju i ilości asortymentu
Dodanie produktu do koszyka
Logowanie
Finalizacja zamówienia
Realizacja płatności
Kompletacja
Informacja dla klienta
Wysyłka/odbiór osobisty
Wygodny dostęp z urządzeń mobilnych
Telefon
Desktop/Laptop
Tablet
W czym pomoże Ci nasze rozwiązanie Click & Collect?
Connector B2C wspiera proces sprzedaży internetowej realizowanej przez sieci handlowe. System można sprawnie dopasować do potrzeb, wymagań wielkości i specyfiki działania sieci handlowej. Możliwe jest np. wdrożenie zakresu minimalnego rozwiązania, jak i zaimplementowanie dodatkowych funkcjonalności oraz rozwój aplikacji.
Nieograniczony dostęp do oferty handlowej w @Sieci
Connector B2C pozwala klientom na wygodne przeglądanie oferty sieci handlowej w wersji online, sprawdzanie dostępności produktów oraz ich cen. Sklep internetowy może udostępniać także informacje na temat ofert promocyjnych, rabatów, bestsellerów itp. Wybrany asortyment może być odpowiednio eksponowany w dowolnym miejscu w sklepie.
![zamowieniaplatnosci3132 zamowieniaplatnosci3132](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/uploads/sites/5/2020/03/zamowieniaplatnosci3132.jpg)
Realizacja zamówienia i wysyłka
Po otrzymaniu płatności, złożone zamówienie otrzymuje unikalny numer i zostaje przesłane do systemu ERP. Po jego kompletacji przez pracowników sieci, klient otrzymuje informację o dacie (i godzinie) odbioru. Gotowe zamówienie jest dostarczane do miejsca wskazanego przez klienta (przesyłka kurierska) lub jest przez niego odbierane w wybranym sklepie.
Komunikacja z konsumentami
Connector B2C pozwala na zaimplementowanie gazetek reklamowych jako stron własnych w sklepie internetowym (HTML). System wspiera także dodawanie pop-upów oraz etykiet promocji, wysyłkę newsletterów, wiadomości mailowych i sms. Umożliwia także dodawanie różnego rodzaju dokumentów, takich jak regulaminy czy polityka prywatności. Wspiera ponadto obsługę aktualności.
![komunikacja31320 komunikacja31320](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/uploads/sites/5/2020/03/komunikacja31320.jpg)
Stany magazynowe
W zależności od oczekiwań i możliwości technicznych sieci handlowej, istnieją różne opcje realizacji zamówień w sklepie Connector B2C. Pierwsza z nich to realizacja zamówień z magazynu centralnego z opcją dostawy do Punkt Odbioru Osobistego (wybrany sklep) lub wysyłki kurierem. Druga opcja to realizacja zamówień z konkretnego sklepu – klient zamawia w kontekście wybranego sklepu i z jego asortymentu (stany magazynowe).
Sugerowanie zakupów
Rozwiązanie Connector B2C umożliwia inteligentną analizę przeglądanej oferty oraz zrealizowanych w aplikacji zakupów, podpowiadając klientom m.in. produkty podobne do właśnie wyszukanych (np. z tej samej kategorii, ale innej marki), najczęściej kupowane (najbardziej popularne w sklepie) czy kupowane razem z innym asortymentem (produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu).
![sugerowanie1420 sugerowanie1420](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/uploads/sites/5/2020/04/sugerowanie1420.jpg)
Korzyści z wdrożenia rozwiązania Click & Collect
Poszerzenie grupy lojalnych klientów (zarówno sieci, jak i poszczególnych sklepów) o konsumentów aktywnych w „świecie wirtualnym”.
Zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania biznesu na wypadek sytuacji nieprzewidzianych, np. związanych z klęskami żywiołowymi czy epidemiami.
Możliwość dotarcia do nowych grup konsumentów przenoszących swoje aktywności do Internetu.
Korzyści z wdrożenia rozwiązania Click & Collect
Poszerzenie grupy lojalnych klientów (zarówno sieci, jak i poszczególnych sklepów) o konsumentów aktywnych w „świecie wirtualnym”.
Zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania biznesu na wypadek sytuacji nieprzewidzianych, np. związanych z klęskami żywiołowymi czy epidemiami.
Możliwość dotarcia do nowych grup konsumentów przenoszących swoje aktywności do Internetu.
Poznaj opinie liderów rynku o naszych systemach
Sprawdź wersję DEMO
Chcesz sprawdzić nasze rozwiązania w praktyce? Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą, żeby
umówić się na niezobowiązujace spotkanie - w dowolnej formie, jak i dogodnym dla Ciebie terminie!
Chcesz zawsze być na bieżąco z nowościami od Asseco Business Solutions?
Chcesz wiedzieć więcej?
![1star](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/plugins/all-in-one-schemaorg-rich-snippets/images/1star.png)
![1star](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/plugins/all-in-one-schemaorg-rich-snippets/images/1star.png)
![1star](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/plugins/all-in-one-schemaorg-rich-snippets/images/1star.png)
![1star](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/plugins/all-in-one-schemaorg-rich-snippets/images/1star.png)
![1star](https://wsparcie-sprzedazy.assecobs.pl/wp-content/plugins/all-in-one-schemaorg-rich-snippets/images/1star.png)