Click & Collect

Oferujemy aplikację konsumencką Click & Collect, która pozwala sieciom handlowym na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej o kanał online w oparciu o platformę klasy e-Commerce B2C. Dzięki temu klienci sklepów mogą przeglądać aktualną ofertę sieci w internecie oraz realizować wirtualne zakupy wygodnie i bezpiecznie. Skompletowany towar może być odebrany przez klienta w wybranym punkcie sprzedaży lub dostarczony przesyłką kurierską na wskazany adres.

Szybkie i bezpieczne zakupy internetowe w Twojej sieci!

Connector B2C by Asseco (Click & Collect) to rozwiązanie klasy e-Commerce, które umożliwia realizację działań handlowych w kanale online. System jest przeznaczony dla różnej wielkości sieci handlowych - zarówno mniejszych, jak i takich, w skład których wchodzi nawet bardzo duża ilość punktów sprzedaży detalicznej.

Podstawowe procesy sprzedaży realizowane za pomocą Connector B2C

Zasób 1

Przeglądanie oferty

zasob3icon

Wybór rodzaju i ilości asortymentu

zasob2icon

Dodanie produktu do koszyka

Zasób 4

Logowanie

Zasób 7

Finalizacja zamówienia

Zasób 5

Realizacja płatności

Zasób 6

Kompletacja

zasob9icon

Informacja dla klienta

Zasób 8

Wysyłka/odbiór osobisty

Zasób 1

Przeglądanie oferty

Zasób 2

Wybór rodzaju i ilości asortymentu

Zasób 3

Dodanie produktu do koszyka

Zasób 4

Logowanie

Zasób 7

Finalizacja zamówienia

Zasób 5

Realizacja płatności

Zasób 6

Kompletacja

Zasób 9

Informacja dla klienta

Zasób 8

Wysyłka/odbiór osobisty

Wygodny dostęp z urządzeń mobilnych

Zasób 12

Telefon

Zasób 14

Desktop/Laptop

Zasób 13

Tablet

line1

W czym pomoże Ci nasze rozwiązanie Click & Collect?

Connector B2C wspiera proces sprzedaży internetowej realizowanej przez sieci handlowe. System można sprawnie dopasować  do potrzeb, wymagań wielkości i specyfiki działania sieci handlowej. Możliwe jest np. wdrożenie zakresu minimalnego rozwiązania, jak i zaimplementowanie dodatkowych funkcjonalności oraz rozwój aplikacji.

Nieograniczony dostęp do oferty handlowej w @Sieci

Connector B2C pozwala klientom na wygodne przeglądanie oferty sieci handlowej w wersji online, sprawdzanie dostępności produktów oraz ich cen. Sklep internetowy może udostępniać także informacje na temat ofert promocyjnych, rabatów, bestsellerów itp. Wybrany asortyment może być odpowiednio eksponowany w dowolnym miejscu w sklepie.

Produkt:  

Zamówienia i płatności

Po dodaniu wybranych produktów do koszyka, klient (po uprzednim zalogowaniu się do aplikacji) finalizuje zakupy – potwierdza złożenie zamówienia i dokonuje płatności (na stronie operatora płatności/przelew tradycyjny).

Produkt:  

zamowieniaplatnosci3132

Realizacja zamówienia i wysyłka

Po otrzymaniu płatności, złożone zamówienie otrzymuje unikalny numer i zostaje przesłane do systemu ERP. Po jego kompletacji przez pracowników sieci, klient otrzymuje informację o dacie (i godzinie) odbioru. Gotowe zamówienie jest dostarczane do miejsca wskazanego przez klienta (przesyłka kurierska) lub jest przez niego odbierane w wybranym sklepie.

Produkt:  

Komunikacja z konsumentami

Connector B2C pozwala na zaimplementowanie gazetek reklamowych jako stron własnych w sklepie internetowym (HTML). System wspiera także dodawanie pop-upów oraz etykiet promocji, wysyłkę newsletterów, wiadomości mailowych i sms. Umożliwia także dodawanie różnego rodzaju dokumentów, takich jak regulaminy czy polityka prywatności. Wspiera ponadto obsługę aktualności.

Produkt:  

komunikacja31320

Stany magazynowe

W zależności od oczekiwań i możliwości technicznych sieci handlowej, istnieją różne opcje realizacji zamówień w sklepie Connector B2C. Pierwsza z nich to realizacja zamówień z magazynu centralnego z opcją dostawy do Punkt Odbioru Osobistego (wybrany sklep) lub wysyłki kurierem. Druga opcja to realizacja zamówień z konkretnego sklepu – klient zamawia w kontekście wybranego sklepu i z jego asortymentu (stany magazynowe).

Produkt:  

Sugerowanie zakupów

Rozwiązanie Connector B2C umożliwia inteligentną analizę przeglądanej oferty oraz zrealizowanych w aplikacji zakupów, podpowiadając klientom m.in. produkty podobne do właśnie wyszukanych (np. z tej samej kategorii, ale innej marki), najczęściej kupowane (najbardziej popularne w sklepie) czy kupowane razem z innym asortymentem (produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu).

Produkt:  

sugerowanie1420

Dodatkowe możliwości

Nasze rozwiązane Click & Collect oferuje szereg dodatkowych funkcjonalności, które wspierają zarządzanie m.in. wymianą towaru, zwrotem części płatności, reklamacjami, obrotem opakowaniami zwrotnymi, programem lojalnościowym itd.

Produkt:  

Korzyści z wdrożenia rozwiązania Click & Collect

moreclients
Poszerzenie grupy lojalnych klientów (zarówno sieci, jak i poszczególnych sklepów) o konsumentów aktywnych w „świecie wirtualnym”.
safety
Zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania biznesu na wypadek sytuacji nieprzewidzianych, np. związanych z klęskami żywiołowymi czy epidemiami.
sellinternet
Możliwość dotarcia do nowych grup konsumentów przenoszących swoje aktywności do Internetu.

Korzyści z wdrożenia rozwiązania Click & Collect

moreclients
Poszerzenie grupy lojalnych klientów (zarówno sieci, jak i poszczególnych sklepów) o konsumentów aktywnych w „świecie wirtualnym”.
safety
Zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania biznesu na wypadek sytuacji nieprzewidzianych, np. związanych z klęskami żywiołowymi czy epidemiami.
sellinternet
Możliwość dotarcia do nowych grup konsumentów przenoszących swoje aktywności do Internetu.

Poznaj opinie liderów rynku o naszych systemach

Sprawdź wersję DEMO

Chcesz sprawdzić nasze rozwiązania w praktyce? Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą, żeby
umówić się na niezobowiązujace spotkanie - w dowolnej formie, jak i dogodnym dla Ciebie terminie!

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.

    Chcesz zawsze być na bieżąco z nowościami
    od Asseco Business Solutions?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    Summary
    software image
    Author Rating
    1star1star1star1star1star
    Aggregate Rating
    no rating based on 0 votes
    Software Category
    Click & Collect