Normalizacja i wzbogacanie
kartotek klientów

Wspieramy producentów w procesie porządkowania kartotek klienckich. Zajmujemy się również stałym pozyskiwaniem wartościowych informacji na temat punktów sprzedaży oraz ich otoczenia. Takich, które mogą mieć istotne znaczenie w procesie budowania efektywnej strategii Route-to-Market.

My dbamy o jakość i zakres danych w Twoich kartotekach Ty podejmujesz właściwe decyzje sprzedażowe!

Oferujemy usługi, które zagwarantują czystość danych w kartotekach klienckich oraz dostęp do szerszego spektrum informacji na temat punktów sprzedaży – zarówno tych obsługiwanych przez Twoich przedstawicieli handlowych, jak i nieodwiedzanych przez Twoją firmę do tej pory.

Sprawdź co zyskasz, decydując się na nasze usługi!
Oto wybrane możliwości:

4

Odpowiednia segmentacja rynku i ocena potencjału sprzedaży

3

Dopasowanie oferty do profilu kupujących na danym obszarze

2

Adresacja właściwych zadań do klientów o wybranych cechach

1

Selekcja i oddzielenie klientów detalicznych od innych (np. HoReCa)

5

Zarządzanie terytoriami w oparciu o aktualne i znormalizowane dane adresowe

Wybierz konkretne usługi

Normalizacja danych adresowych

Porządkujemy kartoteki klienckie oraz przypisujemy do nich znormalizowane znormalizowane słowniki nazw miast, miejscowości i ulic wraz z odpowiednim przyporządkowaniem kodów pocztowych. Gwarantujemy czystość danych adresowych oraz dostęp do informacji, czy konkretny klient (obsługiwany lub nie) znajduje się na terytorium danego przedstawiciela handlowego.

Geolokalizacja

Oferujemy usługę geolokalizacji kartotek klientów - zarówno inicjalnej bazy, jak i nowych punktów sprzedaży dodawanych do kartotek na bieżąco.
Poprawna geolokalizacja w dużym stopniu zależy od jakości kartoteki klienta z tego względu wykonujemy ja jako usługę dodatkową do normalizacji kartoteki. Dopiero znormalizowane dane adresowe pozwalają na właściwe określenie faktycznych współrzednych geograficznych punktu sprzedaży

Wzbogacanie danych

Wspieramy klientów z procesie wzbogacania danych. Polega to na przypisywaniu do konkretnych podmiotów informacji opisujących ich cechy, które są ważne z związku z planowaniem oraz prowadzeniem działań sprzedażowych. Dotyczy to m.in. informacji, jak dane rejestrowe, demograficzne, „potencjał w pobliżu” czy „potencjał wynikający z populacji”.

Wyznaczanie kanału klienta

Proponujemy usługę wyznaczania kanału klienta w oparciu o wykorzystanie danych rejestrowych dodanych do kartotek, co pozwala określić kanał sprzedaży w jakim znajduje się dany sklep (np. czy jest to bar, sklep spożywczy, stacja benzynowa, hipermarket itp.).

Buduj rekomendacje z Dobrym AI Realizuje założone cele!

dobreai

Proponujemy możliwość budowania rekomendacji działań dopasowanych do danego kanału rynku. Jak to zrealizujemy? W tym celu wykorzystamy znormalizowane oraz wzbogacone wcześniej dane z Twoich kartotek. Wnioski z nich wynikające uzyskamy, stosując elementy Sztucznej Inteligencji, takie jak Machine Learning, w projektach Data Science.

Poznaj opinie liderów rynku o naszych systemach

Sprawdź wersję DEMO

Chcesz sprawdzić nasze rozwiązania w praktyce? Zostaw swoje dane, skontaktujemy się z Tobą, żeby
umówić się na niezobowiązujace spotkanie - w dowolnej formie, jak i dogodnym dla Ciebie terminie!

    Podanie informacji w formularzu oraz wyrażenie zgody na otrzymywanie treści marketingowych dotyczących towarów i usług drogą elektroniczną od Asseco Business Solutions S.A. jest dobrowolne, ale niezbędne do ich otrzymania. Przed wyrażeniem zgody prosimy o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną.
    * Pola wymagane

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie, z wykorzystaniem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych, informacji handlowych i marketingowych dotyczących produktów i usług związanych z działalnością Asseco Business Solutions S.A., w tym w formie newsletterów, na podane przeze mnie dane kontaktowe:

    Każdą z powyższych zgód można wycofać w każdym czasie, kontaktując się z Administratorem Danych na adres e-mail odo@assecobs.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Administratorem danych osobowych jest Asseco Business Solutions S.A. z siedzibą w Lublinie, ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin. W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz skontaktować się z Administratorem pod adresem: odo@assecobs.pl lub pisemnie na adres siedziby Asseco BS. Informację o tym, w jakim celu przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z ich przetwarzaniem przez nas, znajdziesz na stronie w klauzuli informacyjnej.

    Chcesz zawsze być na bieżąco z nowościami
    od Asseco Business Solutions?

    Chcesz wiedzieć więcej?

    Summary
    Author Rating
    1star1star1star1star1star
    Aggregate Rating
    no rating based on 0 votes
    Software Name
    Normalizacja i wzbogacanie kartotek klientów