Dobre AI
Wykorzystując Dobre AI, pomagamy producentom oraz ich partnerom handlowym skuteczniej wykorzystywać potencjał danych - zarówno tych już zgromadzonych, jak i stale generowanych z wielu źródeł. W oparciu o Dobre AI dostarczamy konkretną wiedzę w postaci insightów wynikających z danych oraz odpowiedzi na pytania: co usprawnić, co zmienić i co poprawić, żeby sprzedawać więcej, lepiej oraz skuteczniej.
Wykorzystaj potencjał gromadzonych danych
ZOSTAŃ PIONIEREM W OBSZARZE DOBREGO AI
Zapraszamy Cię do wspólnej realizacji projektów w obszarze Sztucznej Inteligencji. Oczywiście w oparciu wyłącznie o Dobre AI! Na czym ono polega? Dobre AI ma przede wszystkim korzystny wpływ na działania Twojej organizacji, gwarantując Ci jak największy zwrot z inwestycji. Nie jest ono jedynie mechanizmem dostarczania informacji wynikających z danych. Dobre AI pozwala Ci bardzo skutecznie osiągać założone cele. Umożliwia wykorzystanie potencjału sprzedażowego w sposób do tej pory nieosiągalny. Pomaga także uniknąć różnego rodzaju problemów, jeszcze zanim tak naprawdę się pojawią i osłabią Twoją pozycję rynkową.
Chcesz rozpocząć przygodę z Dobrym AI?
Decydując się na wsparcie wybranego procesu biznesowego za pomocą Sztucznej Inteligencji, musisz na samym początku zastanowić się, czy takie działanie w danym przypadku ma sens i czy przyniesie Ci rzeczywiście wymierne korzyści. Jeśli tak, w następnym kroku powinieneś poprawnie osadzić AI w tym procesie oraz właściwie skonfigurować go do współpracy.
To gwarancja sukcesu projektu Dobrego AI!
Nie wiesz jak to zrobić?
TWOJA PRZEWAGA NAD KONKURENCJĄ Zobacz, jakie procesy możesz wesprzeć Dobrym AI
Przykładów wykorzystania Dobrego AI jest naprawdę wiele. Oto wybrane procesy, których realizację możesz usprawnić tak dobrze, jak nigdy dotąd!
Dynamiczne prognozowanie oraz planowanie sprzedaży
Optymalizacja metod dotarcia do klientów (Route-to-Market)
Budowanie oferty dopasowanej do potrzeb rynku
Zarządzanie efektywnością wizyt handlowych
Segmentacja sklepów i wyznaczanie klientów do współpracy
Prowadzenie działań naprawczych w celu uzyskania większej sprzedaży
Targetowanie
pod konkretne akcje oraz działania
Zarządzanie półką i dostępnością towaru
Data Science - Twój krok w dobrym kierunku
SPRAWDŹ MOŻLIWOŚCI ROZWOJU Z DOBRYM AI
W zakresie Dobrego AI realizujemy bardzo przemyślane projekty z zakresu Data Science, wykorzystując takie narzędzia jak Machine Learning czy Deep Learning do wsparcia Twoich procesów biznesowych. Za pomocą Dobrego AI odkrywamy reguły zawarte w danych, zamiast dobierać dane do narzuconych reguł. Nie boimy się eksperymentować. Próbujemy różnych metod i rozwiązań, żeby zapewnić naszym klientom jak największe korzyści biznesowe.
Poniżej znajdziesz kilka naszych przykładowych usług,
które zrewolucjonizują Twoją pracę!
Doradzamy Ci, jak Ci ograniczyć nietrafione inwestycje. Wskazujemy klientów, na których zarabiasz mało lub wcale, ponosząc spore koszty ich obsługi. Równocześnie - w oparciu o Dobre AI, proponujemy Ci listę nieobsługiwanych sklepów, do których warto docierać w zamian, ponieważ na tych wizytach zyskasz znacznie więcej.
Pomagamy Ci planować wizyty, które w danej chwili są konieczne i mają największy sens z punktu widzenia biznesowego. Wykorzystując Dobre AI w planowaniu tras dla Twoich przedstawicieli handlowych, uwzględniamy również potencjał sprzedażowy klientów. Dzięki temu możesz osiągnąć maksymalny zwrot z każdej wizyty (ROI).
Dostarczamy rekomendacje konkretnych działań, jakie powinieneś podjąć w sklepie w odpowiedniej kolejności, żeby zakończyć wizytę z jak najlepszym rezultatem. Podpowiadamy, jakie argumenty zastosować u klienta, adekwatne do okoliczności. Na bieżąco sugerujemy, jakie działania naprawcze podjąć, żeby poprawić sytuację w punkcie sprzedaży.
Umożliwiamy Ci szybką weryfikację obecności towarów oraz jakości ich ekspozycji na półce - za pomocą rozwiązania Image Recognition. Pomagamy zbierać obiektywne dane ze zdjęć, szybko je przetworzyć oraz przełożyć pozyskane informacje na wskaźniki KPI. W kolejnym kroku generujemy insighty wynikające z danych i dostarczamy odpowiednie wnioski po audycie sklepu do właściwych osób.
5 powodów, dlaczego warto wykorzystać Dobre AI w procesach wsparcia sprzedaży
Uzyskasz jasny obraz sytuacji – w oparciu o obiektywne dane, a nie intuicję czy schematy działania.
Będziesz w stanie dynamicznie diagnozować problemy występujące na rynku oraz u klientów.
Łatwiej przewidzisz zachowania konsumentów czy zapotrzebowanie na konkretne produkty.
Znajdziesz alternatywne możliwości i metody dotarcia do konsumenta.
Będziesz skuteczniej zarządzać dostępnością asortymentu w punktach sprzedaży.