SFA Next Generation
Oferujemy pakiet rozwiązań SFA nowej generacji, które wybiegają poza standardowe funkcjonalności z zakresu Sales Force Automation. Systemy, takie jak Perfect Store, Retail Activity Optimisation, Motywacja, Coaching czy Smart Presentation, pomagają producentom zmieniać zasady gry na rynku oraz sprzedawać więcej i efektywniej.
Wyjdź poza standard i wygrywaj na sklepowej półce
Oferowane przez nas rozwiązania SFA Next Generation pomagają m.in. utrzymać optymalne warunki handlowe w sklepach, dotrzeć do właściwych klientów w odpowiednim momencie, motywować i rozwijać umiejętności przedstawicieli terenowych, a także stosować odpowiednią argumentację sprzedażową podczas wizyt w punktach sprzedaży detalicznej. Wszystko po to, by osiągać jak najlepsze wyniki ze sprzedaży w sklepach oraz zmniejszać koszty operacyjne.
Skala działania
Wsparcie sprzedaży kilkudziesięciu tysięcy produktów/marek
Pomoc w realizacji
kilkuset tysięcy wizyt handlowych tygodniowo
Obsługa
kilkunastu tysięcy
promocji rocznie
Realizacja
kilkunastu milionów zamówień w miesiącu
Mobile Touch Smart Presentation by Asseco
Mobile Touch Smart Presentation by Asseco to rozwiązanie, które łączy bardzo atrakcyjną warstwę prezentacyjną z aktualnymi danymi sprzedażowymi. Dzięki temu producenci są w stanie znacznie lepiej przekazywać dostosowaną do odbiorców detalicznych wiedzę - w przyswajalnej formie oraz w oparciu o wiarygodne informacje (twarde dane i insighty) pochodzące ze sklepów. Rozwiązanie:
Nasze rozwiązania SFA Next Generation, takie jak Retail Activity Optimisation, Coaching i Gamification otrzymały prestiżową nagrodę POI-Best-in-Class przyznawaną przez Promotion Optimization Institute. POI uznało nasze systemy za najbardziej innowacyjne narzędzia umożliwiające wzrost sprzedaży.
Więcej informacji w raporcie:
Sztuczna inteligencja w systemie SFA
W systemie Mobile Touch by Asseco wykorzystywana jest sztuczna inteligencja, taka jak Image Recognition, Machine Learning czy Deep Learning.
Co to umożliwia?
Szybkie i wygodne pozyskiwanie danych z półki sklepowej oraz ich natychmiastową analizę, a także generowanie wartościowych insightów, czyli zdobywanie wiedzy o naszym biznesie, na podstawie której możemy podejmować właściwe decyzje i delegować konkretne zadania oraz działania do odpowiednich klientów.