Normalizacja i wzbogacanie kartotek klientów
Wspieramy producentów w procesie porządkowania kartotek klienckich. Zajmujemy się również stałym pozyskiwaniem wartościowych informacji na temat punktów sprzedaży oraz ich otoczenia. Takich, które mogą mieć istotne znaczenie w procesie budowania efektywnej strategii Route-to-Market.
My dbamy o jakość i zakres danych w Twoich kartotekach Ty podejmujesz właściwe decyzje sprzedażowe!
Oferujemy usługi, które zagwarantują czystość danych w kartotekach klienckich oraz dostęp do szerszego spektrum informacji na temat punktów sprzedaży – zarówno tych obsługiwanych przez Twoich przedstawicieli handlowych, jak i nieodwiedzanych przez Twoją firmę do tej pory.
Sprawdź co zyskasz, decydując się na nasze usługi!
Oto wybrane możliwości:
Odpowiednia segmentacja rynku i ocena potencjału sprzedaży
Dopasowanie oferty do profilu kupujących na danym obszarze
Adresacja właściwych zadań do klientów o wybranych cechach
Selekcja i oddzielenie klientów detalicznych od innych (np. HoReCa)
Zarządzanie terytoriami w oparciu o aktualne i znormalizowane dane adresowe
Wybierz konkretne usługi
Normalizacja danych adresowych
Porządkujemy kartoteki klienckie oraz przypisujemy do nich znormalizowane znormalizowane słowniki nazw miast, miejscowości i ulic wraz z odpowiednim przyporządkowaniem kodów pocztowych. Gwarantujemy czystość danych adresowych oraz dostęp do informacji, czy konkretny klient (obsługiwany lub nie) znajduje się na terytorium danego przedstawiciela handlowego.
Geolokalizacja
Oferujemy usługę geolokalizacji kartotek klientów - zarówno inicjalnej bazy, jak i nowych punktów sprzedaży dodawanych do kartotek na bieżąco. Poprawna geolokalizacja w dużym stopniu zależy od jakości kartoteki klienta z tego względu wykonujemy ja jako usługę dodatkową do normalizacji kartoteki. Dopiero znormalizowane dane adresowe pozwalają na właściwe określenie faktycznych współrzednych geograficznych punktu sprzedaży
Wzbogacanie danych
Wspieramy klientów z procesie wzbogacania danych. Polega to na przypisywaniu do konkretnych podmiotów informacji opisujących ich cechy, które są ważne z związku z planowaniem oraz prowadzeniem działań sprzedażowych. Dotyczy to m.in. informacji, jak dane rejestrowe, demograficzne, „potencjał w pobliżu” czy „potencjał wynikający z populacji”.
Buduj rekomendacje z Dobrym AI Realizuje założone cele!
Proponujemy możliwość budowania rekomendacji działań dopasowanych do danego kanału rynku. Jak to zrealizujemy? W tym celu wykorzystamy znormalizowane oraz wzbogacone wcześniej dane z Twoich kartotek. Wnioski z nich wynikające uzyskamy, stosując elementy Sztucznej Inteligencji, takie jak Machine Learning, w projektach Data Science.