e-BOOK IMAGE RECOGNITION DLA FMCG
Czy Twoja firma jest gotowa na Image Recognition?
W jakim stopniu Image Recognition dotyczy branży FMCG? Czy jest to kolejny technologiczny modny „gadżet”, czy może narzędzie, które na stałe powinno wejść do strategii sprzedażowej producentów?
Jeśli tak, to kiedy podjąć decyzję o wdrożeniu tego rozwiązania i jak to zrobić sensownie?
Odpowiedzi na powyższe (oraz inne) pytania znajdziesz w naszym e-Booku. Dowiesz się z niego, jak to naprawdę jest z Image Recognition. Zapraszamy do lektury!
Jak wygląda zbieranie danych z Image Recognition.
Jakie dane możesz gromadzić.
Co zrobić w sytuacji braku łączności z siecią internetową.
Czy możesz automatycznie pozyskiwać informacje także w nietypowych miejscach.
Jak skutecznie wdrożyć przedstawicieli w obsługę Image Recognition.
Kto jeszcze może użytkować Image Recognition.
Co zrobić ze zgromadzonymi danymi.
W jaki sposób generować wnioski.
W czym pomoże wnioskowanie w oparciu o AI.
Jakie wnioski możesz generować i z czego ma to wynikać.
W jaki sposób Image Recognition pomaga realizować cele sprzedażowe.
Jakie korzyści biznesowe uzyskasz dzięki Image Recognition.
Kiedy warto zdecydować się na Image Recognition.
Wypełnij formularz i pobierz e-Booka.
Rewolucja w zarządzaniu półką już trwa!
Dowiedz się, jak i kiedy do niej dołączyć, żeby zarabiać więcej w punktach sprzedaży detalicznej.
„W obecnej sytuacji rynkowej każda organizacja ma, bądź powinna mieć plan czy strategię wykorzystania narzędzi Image Recognition. To raczej nie jest pytanie CZY lecz KIEDY".
Marcin Łapiński, Head of EMENA Data Science Hub w Nestlé