Click & Collect
Oferujemy aplikację konsumencką Click & Collect, która pozwala sieciom handlowym na rozszerzenie sprzedaży tradycyjnej o kanał online w oparciu o platformę klasy e-Commerce B2C. Dzięki temu klienci sklepów mogą przeglądać aktualną ofertę sieci w internecie oraz realizować wirtualne zakupy wygodnie i bezpiecznie. Skompletowany towar może być odebrany przez klienta w wybranym punkcie sprzedaży lub dostarczony przesyłką kurierską na wskazany adres.
Szybkie i bezpieczne zakupy internetowe w Twojej sieci!
Connector B2C by Asseco (Click & Collect) to rozwiązanie klasy e-Commerce, które umożliwia realizację działań handlowych w kanale online. System jest przeznaczony dla różnej wielkości sieci handlowych - zarówno mniejszych, jak i takich, w skład których wchodzi nawet bardzo duża ilość punktów sprzedaży detalicznej.
Podstawowe procesy sprzedaży realizowane za pomocą Connector B2C
Przeglądanie oferty
Wybór rodzaju i ilości asortymentu
Dodanie produktu do koszyka
Logowanie
Finalizacja zamówienia
Realizacja płatności
Kompletacja
Informacja dla klienta
Wysyłka/odbiór osobisty
Przeglądanie oferty
Wybór rodzaju i ilości asortymentu
Dodanie produktu do koszyka
Logowanie
Finalizacja zamówienia
Realizacja płatności
Kompletacja
Informacja dla klienta
Wysyłka/odbiór osobisty
Wygodny dostęp z urządzeń mobilnych
Telefon
Desktop/Laptop
Tablet
W czym pomoże Ci nasze rozwiązanie Click & Collect?
Connector B2C wspiera proces sprzedaży internetowej realizowanej przez sieci handlowe. System można sprawnie dopasować do potrzeb, wymagań wielkości i specyfiki działania sieci handlowej. Możliwe jest np. wdrożenie zakresu minimalnego rozwiązania, jak i zaimplementowanie dodatkowych funkcjonalności oraz rozwój aplikacji.
Nieograniczony dostęp do oferty handlowej w @Sieci
Connector B2C pozwala klientom na wygodne przeglądanie oferty sieci handlowej w wersji online, sprawdzanie dostępności produktów oraz ich cen. Sklep internetowy może udostępniać także informacje na temat ofert promocyjnych, rabatów, bestsellerów itp. Wybrany asortyment może być odpowiednio eksponowany w dowolnym miejscu w sklepie.
Realizacja zamówienia i wysyłka
Po otrzymaniu płatności, złożone zamówienie otrzymuje unikalny numer i zostaje przesłane do systemu ERP. Po jego kompletacji przez pracowników sieci, klient otrzymuje informację o dacie (i godzinie) odbioru. Gotowe zamówienie jest dostarczane do miejsca wskazanego przez klienta (przesyłka kurierska) lub jest przez niego odbierane w wybranym sklepie.
Komunikacja z konsumentami
Connector B2C pozwala na zaimplementowanie gazetek reklamowych jako stron własnych w sklepie internetowym (HTML). System wspiera także dodawanie pop-upów oraz etykiet promocji, wysyłkę newsletterów, wiadomości mailowych i sms. Umożliwia także dodawanie różnego rodzaju dokumentów, takich jak regulaminy czy polityka prywatności. Wspiera ponadto obsługę aktualności.
Stany magazynowe
W zależności od oczekiwań i możliwości technicznych sieci handlowej, istnieją różne opcje realizacji zamówień w sklepie Connector B2C. Pierwsza z nich to realizacja zamówień z magazynu centralnego z opcją dostawy do Punkt Odbioru Osobistego (wybrany sklep) lub wysyłki kurierem. Druga opcja to realizacja zamówień z konkretnego sklepu – klient zamawia w kontekście wybranego sklepu i z jego asortymentu (stany magazynowe).
Sugerowanie zakupów
Rozwiązanie Connector B2C umożliwia inteligentną analizę przeglądanej oferty oraz zrealizowanych w aplikacji zakupów, podpowiadając klientom m.in. produkty podobne do właśnie wyszukanych (np. z tej samej kategorii, ale innej marki), najczęściej kupowane (najbardziej popularne w sklepie) czy kupowane razem z innym asortymentem (produkty kupowane łącznie przez klientów sklepu).