KONFERENCJA ASSECO BUSINESS SOLUTIONS
Poznaj praktyczną stronę
Sztucznej Inteligencji.
Uwolnij potencjał
gromadzonych danych.
Gość specjalny: Bacardi-Martini Polska
Dowiedz się, jak rozwijać współpracę z dobrymi klientami oraz chronić Twój biznes dzięki wsparciu rozwiązań opartych o algorytmy AI!
12 maja 2022 r., Warszawa/Online
Serdecznie zapraszamy do udziału w kolejnym spotkaniu z Asseco Business Solutions.
Jakie korzyści uzyskasz, biorąc udział w naszej konferencji?
Dowiesz się jak lepiej, w sposób kompleksowy oraz zrozumiały dla wszystkich uczestników, realizować procesy związane z Route-to-Market.
Uzyskasz odpowiedzi:
jak skutecznie, sprawnie i optymalnie wykorzystać dane z wielu źródeł, zamieniając je na wiedzę kluczową dla rozwoju biznesu i współpracy z najlepszymi klientami,
jak uzyskać obiektywny obraz potencjału punktów sprzedaży detalicznej oraz podzielić rynek na segmenty odpowiadające potencjałowi klientów,
jak najefektywniej docierać do najlepszych klientów oraz rozwijać współpracę z nimi nawiązaną,
jak nie stracić dobrych klientów oraz identyfikować zagrożenia, obejmując najlepsze sklepy tzw. tarczą ochronną.
Gość Specjalny:
Bacardi-Martini Polska
Gościem Specjalnym wydarzenia będzie przedstawiciel firmy Bacardi-Martini Polska, który podzieli się z uczestnikami doświadczeniem swojej organizacji w zakresie zastosowania rozwiązań Asseco Business Solutions. Takich, które wykorzystują elementy Sztucznej Inteligencji.
Podczas konferencji opowiemy także o tym - wspierając się praktycznymi przykładami:
Jakie narzędzia oraz rozwiązania przygotowaliśmy w ostatnim czasie, żeby pomóc naszym klientom docierać do dobrych punktów detalicznych.
Jak skutecznie wdrożyć strategię RTM w organizacji dzięki osadzeniu procesów ją wpierających w systemach wsparcia sprzedaży.
W jaki sposób śledzić postępy realizacji zdefiniowanej strategii oraz efekty, które ona przynosi - dzięki przekrojowej analityce OneView.
Jak skorzystać z oferty specjalnej (i co ona obejmuje), obowiązującej uczestników spotkania - więcej szczegółów już 12 maja!
Agenda spotkania
"Wykorzystaj potencjał danych, dzięki zastosowaniu Systemu Rekomendacji Route-to-Market na platformie rozwiązań Asseco Business Solutions".
09:30 - 10:30 Rejestracja
10:30 - 10:45 Wprowadzenie, Asseco Business Solutions
10:45 - 11:45 Część 1. Wyznaczanie potencjału biznesowego punktów sprzedaży z wykorzystaniem mechanizmów sztucznej inteligencji, Asseco Business Solutions
11:45 - 12:15 Przerwa kawowa
12:15 - 13:15 Część 2. New Coverage po nowemu - jak najefektywniej docierać do najlepszych klientów, Asseco Business Solutions oraz Bacardi-Martini Polska
13:15 - 14:15 Przerwa na lunch
14:15 - 15:15 Część 3. Market Guard, czyli jak nie stracić dobrych klientów. Skuteczny monitoring zachowań punktów sprzedaży w oparciu o algorytmy AI, Asseco Business Solutions
15:15 - 16:15 Rozmowy kuluarowe
Termin, forma udziału i rejestracja
Konferencja odbędzie się w dniu 12 maja (czwartek) 2022 r. w Hotelu Intercontinental w Warszawie, w godzinach: 10:30 - 16.15. Dostępna będzie także sesja onlina - dla osób, które nie będą mogły wziąć udziału w spotkaniu stacjonarnym.
Dlaczego warto spotkać się z nami w RZECZYWISTOŚCI, a nie tylko ONLINE?
Zobaczysz jak działa silnik rekomendacji Route-to-Market w praktyce (dedykowane stanowiska przed salą).
Będziesz mieć okazję do bezposredniej dyskusji oraz wymiany doświadczeń z innymi uczestnikami spotkania.
Porozmawiasz z naszymi ekspertami o tym, jak skutecznie „uwolnić potencjał danych” w Twojej firmie.
Nawiążesz nowe, wartościowe relacje biznesowe z obecnymi na konferencji praktykami z branży.
Wydarzenie jest przeznaczone dla producentów dóbr konsumpcyjnych. Udział w spotkaniu jest BEZPŁATNY. Zgłoszenia będą weryfikowane.
Nasi Eksperci
Marcin Grzegorczyk
AI Product Manager w Asseco Business Solutions
Tomasz Kajdzik
Dyrektor Działu Systemów Mobilnych i Platformy Connector w Asseco Business Solutions
Gość specjalny
Przedstawiciel firmy Bacardi-Martini Polska
Sprawdź nasze rozwiązania
Dowiedz się, jak działać lepiej, co usprawnić i co zmienić dzięki wsparciu AI w procesach biznesowych.